Öğretmenlik kariyer basamakları hakkında sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Biçer, Hüsnü Yusuf
dc.contributor.author Uzunöz, Abdulkadir
dc.date.accessioned 2024-07-03T11:25:38Z
dc.date.available 2024-07-03T11:25:38Z
dc.date.issued 2023-08-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/8485
dc.description.abstract Bu araştırmada Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin kariyer basamakları uygulaması ile ilgili görüşlerinin alınması amaçlanmıştır. Bu çalışma, fenomonoloji deseniyle yapılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu, Kayseri ilinde eğitim vermekte olan ve kariyer basamakları sınavına girmeye hak kazanmış, şartları tutan Sosyal Bilgiler öğretmenleri oluşturacaktır. Araştırma verileri yarı yapılandırılmış görüşme formu ile elde edilecektir. Veriler içerik analizi yöntemi ile çözümlenecektir. Çalışma sonucunda Sosyal Bilgiler öğretmenlerinin kariyer basamakları uygulaması ve sınavı ile ilgili görüleri tespit edilecektir. tr_TR
dc.description.abstract In this research, it was aimed to obtain the opinions of Social Studies teachers about the application of career steps. This study was conducted with the phenomenology pattern. The working group of the research will be composed of Social Studies teachers who are teaching in Kayseri province and who have the right to take the career ladder exam and who meet the requirements. The research data will be obtained through a semi-structured interview form. The data will be analyzed by content analysis method. As a result of the study, the opinions of Social Studies teachers about the application and examination of career steps will be determined. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Kariyer basamakları tr_TR
dc.subject Öğretmenlik tr_TR
dc.subject Sosyal bilgiler öğretmenleri tr_TR
dc.subject Career steps tr_TR
dc.subject Teaching tr_TR
dc.subject Social studies teachers tr_TR
dc.title Öğretmenlik kariyer basamakları hakkında sosyal bilgiler öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi tr_TR
dc.title.alternative Examination of the opinions of social studies teachers on the career steps of teaching tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/eğitim fakültesi/Türkçe ve sosyal bilimler eğitimi bölümü/sosyal bilgiler eğitimi anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 120175 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster