dc.contributor.author |
Kın, Sinem |
|
dc.contributor.author |
Eren, Duygu |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-11T07:01:17Z |
|
dc.date.available |
2020-09-11T07:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/636 |
|
dc.description.abstract |
Bu çalışmanın amacı mobil turist rehberi uygulamalarından duyulan memnuniyeti belirlemek ve turistlerin mobil turist rehberi uygulamalarının verdiği hizmetten ne derece memnun olduklarını ortaya koymaktır. Alan araştırmasının kapsamına Muğla ilini ziyaret eden yerli turistler dâhil edilmiştir. Örnekleme yöntemi olarak yargısal örnekleme yöntemi tercih edilmiş, veriler anket yoluyla elde edilmiş ve verilerin analizi için merkezi eğilim ölçüleri gibi istatistiksel analiz yöntemleri kullanılmıştır. Araştırmanın sonucunda Muğla ilini ziyaret eden yerli turistlerin mobil turist rehberi uygulamalarını tekrar kullanma niyetlerinin yüksek ve olumlu olduğu incelenmiştir. Sonuç olarak mobil turist rehberi uygulamalarının turistlerin memnuniyet düzeylerini ve gelecekte mobil turist rehberi uygulamalarını tekrar kullanma niyetlerini etkilediği görülmektedir. Anahtar Kelimeler: Turist Rehberi, Mobil Turist rehberi, Turist Memnuniyeti, Muğla İli |
tr_TR |
dc.description.abstract |
The aim of this study is to determine the Satisfaction from tourist guide mobile applications and demonstrate to what extent tourists are satisfied with the services these mobile applications offer. The field study included local tourists visiting the province of Muğla. Judgement sampling method was utilized as the sampling method; the data were collected through questionnairres and for data analysis, statistical analysis methods such as central tendency measures were used. The study indicated that local tourist visiting Muğla have high and positive intentions to use tourist guide mobile applications again. As a result, it can be seen that tourist guide mobile applications have an effect on the satisfaction levels of tourists and their intentions to use these applicatıons again in the future. Key words: Tourist Guide, Mobile Tourist Guide, Tourist Satisfaction, Province of Muğla |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Turist Rehberi |
tr_TR |
dc.subject |
Mobil Turist rehberi |
tr_TR |
dc.subject |
Turist Memnuniyeti |
tr_TR |
dc.subject |
Muğla İli |
tr_TR |
dc.subject |
Tourist Guide |
tr_TR |
dc.subject |
Mobile Tourist Guide |
tr_TR |
dc.subject |
Tourist Satisfaction |
tr_TR |
dc.subject |
Province of Muğla |
tr_TR |
dc.title |
Turistlerin mobil turist rehberi uygulamalarına ilişkin memnuniyetlerin belirlenmesi: Muğla ilinde bir uygulama |
tr_TR |
dc.title.alternative |
The determination of tourist satisfaction regarding tourist guide mobile applications: A study in the province of Muğla |
tr_TR |
dc.type |
masterThesis |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Turizm İşletmeciliği Anabilim Dalı |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
58873 |
tr_TR |