dc.contributor.author |
Akkaş, Emrah |
|
dc.contributor.author |
Çamlıca, Koray |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-01T12:24:27Z |
|
dc.date.available |
2021-10-01T12:24:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Akkaş, E., & ÇAMLICA, K. (2021). Reklamın Dijitaldeki Yeri Kayseri Reklam Ajansları Örneği. Presented at the III. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ, KIRŞEHİR. |
tr_TR |
dc.identifier.uri |
https://kapsosbil2021.ahievran.edu.tr/kullanicidosya/files/Bildiri%20%c3%96zet%20Kitap%c3%a7%c4%b1%c4%9f%c4%b1%20(son)%202%20a%c4%9fustos.pdf |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/5443 |
|
dc.description.abstract |
Tarih boyunca insanlar, ürettikleri ürünleri pazarlama ve ürünlerinin tanıtımını yapma gereği
duymuşlardır. Ürün pazarlaması açısından reklam ön plana çıkmaktadır. Pazarlama karması
içerisinde tutundurma faaliyetlerinden birisi de reklamdır. Geleneksel reklam ve pazarlama
yaklaşımları teknolojinin gelişmesi ile değişmiştir. Dünya genelinde bir üreticinin, ürettiği
ürünü en hızlı, güvenilir bir şekilde sunabilmesi için reklama ihtiyaç duymaktadır. Pazarlama
karma türevlerinden biri olan reklamda; satış geliştirme, mevcut müşteriler ve yeni müşteriler
açısından işletmeler için önemli bir unsurdur. Son yıllarda artış gösteren dijital ifadesi hayatın
her alanına sirayet etmiştir. Özellikle korona virüs salgını yüzünden birçok üretici firma ve
tüketici dijital ağlara karşı ilgisi artmıştır. Dijitalin yaygınlaşması sonucu üretici firmaların
yeni reklam arayışları ve tüketici beğenisi kazanma arayışları ortaya çıkmıştır. Dünyanın
birçok yerinde olduğu gibi Türkiye ve Kayseri’de dijitale yönelim görülmektedir. Bu
çalışmada Kayseri, merkez ilçelerinden, Melikgazi İlçe sınırlarında faaliyet gösteren beş
reklam ajansı yöneticileriyle yeni reklam mecrası olarak dijital reklam ve pazarlama konusu
görüşülmüştür. Çalışma kapsamında ilk olarak reklam, pazarlama ve dijital reklam kavramları
üzerinde durulmuş bu kavramlar hakkında kısa tanımlarına yer verilmiştir. Araştırma yöntemi
olarak nitel araştırma yöntemi seçilmiştir. Nitel araştırmada ise; yarı yapılandırılmış görüşme
metodu ile önceden hazırlanan sorulara katılımcıların içtenlikle cevap vermeleri
amaçlanmıştır. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
III. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Kayseri |
tr_TR |
dc.subject |
Reklam |
tr_TR |
dc.subject |
Pazarlama |
tr_TR |
dc.subject |
Dijital pazarlama |
tr_TR |
dc.title |
Reklamın dijitaldeki yeri: Kayseri reklam ajansları örneği |
tr_TR |
dc.type |
conferenceObject |
tr_TR |
dc.type |
other |
tr_TR |
dc.relation.journal |
III. Uluslararası Kapadokya sosyal bilimler öğrenci kongresi |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm rehberliği bölümü/turizm rehberliği anabilim dalı |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
0000-0003-0746-285X |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
12034 |
tr_TR |