Reklamın dijitaldeki yeri: Kayseri reklam ajansları örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Akkaş, Emrah
dc.contributor.author Çamlıca, Koray
dc.date.accessioned 2021-10-01T12:24:27Z
dc.date.available 2021-10-01T12:24:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Akkaş, E., & ÇAMLICA, K. (2021). Reklamın Dijitaldeki Yeri Kayseri Reklam Ajansları Örneği. Presented at the III. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ, KIRŞEHİR. tr_TR
dc.identifier.uri https://kapsosbil2021.ahievran.edu.tr/kullanicidosya/files/Bildiri%20%c3%96zet%20Kitap%c3%a7%c4%b1%c4%9f%c4%b1%20(son)%202%20a%c4%9fustos.pdf
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/5443
dc.description.abstract Tarih boyunca insanlar, ürettikleri ürünleri pazarlama ve ürünlerinin tanıtımını yapma gereği duymuşlardır. Ürün pazarlaması açısından reklam ön plana çıkmaktadır. Pazarlama karması içerisinde tutundurma faaliyetlerinden birisi de reklamdır. Geleneksel reklam ve pazarlama yaklaşımları teknolojinin gelişmesi ile değişmiştir. Dünya genelinde bir üreticinin, ürettiği ürünü en hızlı, güvenilir bir şekilde sunabilmesi için reklama ihtiyaç duymaktadır. Pazarlama karma türevlerinden biri olan reklamda; satış geliştirme, mevcut müşteriler ve yeni müşteriler açısından işletmeler için önemli bir unsurdur. Son yıllarda artış gösteren dijital ifadesi hayatın her alanına sirayet etmiştir. Özellikle korona virüs salgını yüzünden birçok üretici firma ve tüketici dijital ağlara karşı ilgisi artmıştır. Dijitalin yaygınlaşması sonucu üretici firmaların yeni reklam arayışları ve tüketici beğenisi kazanma arayışları ortaya çıkmıştır. Dünyanın birçok yerinde olduğu gibi Türkiye ve Kayseri’de dijitale yönelim görülmektedir. Bu çalışmada Kayseri, merkez ilçelerinden, Melikgazi İlçe sınırlarında faaliyet gösteren beş reklam ajansı yöneticileriyle yeni reklam mecrası olarak dijital reklam ve pazarlama konusu görüşülmüştür. Çalışma kapsamında ilk olarak reklam, pazarlama ve dijital reklam kavramları üzerinde durulmuş bu kavramlar hakkında kısa tanımlarına yer verilmiştir. Araştırma yöntemi olarak nitel araştırma yöntemi seçilmiştir. Nitel araştırmada ise; yarı yapılandırılmış görüşme metodu ile önceden hazırlanan sorulara katılımcıların içtenlikle cevap vermeleri amaçlanmıştır. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher III. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Kayseri tr_TR
dc.subject Reklam tr_TR
dc.subject Pazarlama tr_TR
dc.subject Dijital pazarlama tr_TR
dc.title Reklamın dijitaldeki yeri: Kayseri reklam ajansları örneği tr_TR
dc.type conferenceObject tr_TR
dc.type other tr_TR
dc.relation.journal III. Uluslararası Kapadokya sosyal bilimler öğrenci kongresi tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm rehberliği bölümü/turizm rehberliği anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0003-0746-285X tr_TR
dc.contributor.authorID 12034 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster