Konaklama pazarlamasında hizmet aksamalarını önleme ve düzeltme

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Eren, Duygu
dc.date.accessioned 2021-09-20T06:53:53Z
dc.date.available 2021-09-20T06:53:53Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Eren, D. (2015). Konaklama Pazarlamasında Hizmet Aksamalarını Önleme ve Düzeltme. Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar. İstanbul: Beta Basım Yayım içinde, 589-614. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/4970
dc.description Telif hakları yayınevine aittir. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Beta Basım Yayın Dağıtım A.Ş tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess tr_TR
dc.title Konaklama pazarlamasında hizmet aksamalarını önleme ve düzeltme tr_TR
dc.type bookPart tr_TR
dc.relation.journal Turizm Pazarlamasında Güncel Yaklaşımlar tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm işletmeciliği bölümü/turizm işletmeciliği anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-9959-9521 tr_TR
dc.contributor.authorID 58873 tr_TR
dc.identifier.startpage 589 tr_TR
dc.identifier.endpage 614 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster