dc.contributor.author |
Çamlıca, Koray |
|
dc.contributor.author |
Kurt, Erdinç |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-08T07:17:15Z |
|
dc.date.available |
2021-09-08T07:17:15Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/4649 |
|
dc.description.abstract |
Bu araştırma projesinin amacı, turistlerin destinasyon tercihleri ve davranışsal niyetlerinde Türkiye ve Nevşehir (Kapadokya) ile ilgili tanıtım filmlerinin etkisini incelemektir. Tanıtım filmlerinin turistler tarafından değerlendirilerek tanıtım filmlerinin turistlerin üzerinde oluşturduğu olumlu ve olumsuz etkilerini tanımlamak, ilgili destinasyonun çekicilik unsuru yaratan alanlarını belirlemek, elde edilen sonuçları ilgili kurum ve kuruluşlarla paylaşmak çalışmanın önemli amaçlarındandır. Diğer taraftan, dizi ve filmlerin talebe etkisini ölçen çalışmalar olmasına karşın doğrudan tanıtım filmlerinin turistlerin üzerindeki etkisini ölçen bir çalışmaya rastlanılmamış olması ile birlikte yazın taramasındaki eksikliğin giderilmesi amaçlanmaktadır. Aynı zamanda, bu projenin gelecekte ki çalışmalara yardımcı olabileceği düşünülmektedir. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
tr_TR |
dc.title |
Turistlerin destinasyon tercihleri ve davranışsal niyetlerinde tanıtım filmlerinin etkisi: Kapadokya örneği |
tr_TR |
dc.type |
project |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm rehberliği bölümü/turizm rehberliği anabilim dalı |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
12034 |
tr_TR |