Turistlerin destinasyon tercihleri ve davranışsal niyetlerinde tanıtım filmlerinin etkisi: Kapadokya örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Çamlıca, Koray
dc.contributor.author Kurt, Erdinç
dc.date.accessioned 2021-09-08T07:17:15Z
dc.date.available 2021-09-08T07:17:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/4649
dc.description.abstract Bu araştırma projesinin amacı, turistlerin destinasyon tercihleri ve davranışsal niyetlerinde Türkiye ve Nevşehir (Kapadokya) ile ilgili tanıtım filmlerinin etkisini incelemektir. Tanıtım filmlerinin turistler tarafından değerlendirilerek tanıtım filmlerinin turistlerin üzerinde oluşturduğu olumlu ve olumsuz etkilerini tanımlamak, ilgili destinasyonun çekicilik unsuru yaratan alanlarını belirlemek, elde edilen sonuçları ilgili kurum ve kuruluşlarla paylaşmak çalışmanın önemli amaçlarındandır. Diğer taraftan, dizi ve filmlerin talebe etkisini ölçen çalışmalar olmasına karşın doğrudan tanıtım filmlerinin turistlerin üzerindeki etkisini ölçen bir çalışmaya rastlanılmamış olması ile birlikte yazın taramasındaki eksikliğin giderilmesi amaçlanmaktadır. Aynı zamanda, bu projenin gelecekte ki çalışmalara yardımcı olabileceği düşünülmektedir. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess tr_TR
dc.title Turistlerin destinasyon tercihleri ve davranışsal niyetlerinde tanıtım filmlerinin etkisi: Kapadokya örneği tr_TR
dc.type project tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm rehberliği bölümü/turizm rehberliği anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 12034 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster