Bibliometric analysis on personal influence model as a public relations model

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Koçak Güner, Pınar
dc.contributor.author Akdağ, Mustafa
dc.date.accessioned 2021-08-25T08:04:29Z
dc.date.available 2021-08-25T08:04:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Akdağ ve Güner Koçak, 2018; 1-37. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/4299
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Peter Lang tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.title Bibliometric analysis on personal influence model as a public relations model tr_TR
dc.title.alternative Public relations and advertising theories: Concepts and practices tr_TR
dc.type bookPart tr_TR
dc.relation.journal Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/Gülşehir sosyal bilimler meslek yüksekokulu/büro hizmetleri ve sekreterlik bölümü/çağrı merkezi hizmetleri pr. tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-1715-460X tr_TR
dc.contributor.authorID 51575 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster