dc.contributor.author |
Aksoy, Ali |
|
dc.contributor.author |
Kaplan, Metin |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-05T06:23:00Z |
|
dc.date.available |
2021-08-05T06:23:00Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
A. Aksoy ve M. Kaplan (2005), “Konaklama İşletmelerinde Departmanlararası Çatışmanın Analizi ve Bir Uygulama”, Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 15(1), ss. 133-154. |
tr_TR |
dc.identifier.issn |
1012-0165 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/4001 |
|
dc.description.abstract |
Turizm sektörü bünyesinde faaliyet gösteren konaklama işletmeleri emek-yogun işletmelerdir. Yani hizmet sunumunda insan faktörü on plandadır. Yönetimin koordinasyon özelliği gereği, işletme içerisinde faaliyet gösteren bölümlerin ve bireylerin birbirleriyle uyum içinde çalışmaları esastır. Ancak, bireyler arasındaki fikir, his ve çıkar farklılıkları gibi nedenlerden dolayı çeşitli çatışmalar odaya çıkabilmektedir. Müşteri ile bire bir ilişkinin olduğu konaklama işletmelerinde çatışmanın olması müşteri memnuniyetini olumsuz yönde etkileyeceği gerçeğinden hareketle, bu çalışmada konaklama işletmelerinde bölümler arası çatışmanın nedenleri ve etki dereceleri araştırılmıştır. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Konaklama işletmeleri |
tr_TR |
dc.subject |
Departmanlar arası çatışma |
tr_TR |
dc.title |
Konaklama işletmelerinde departmanlararası çatışmanın analizi ve bir uygulama |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/iktisadi ve idari bilimler fakültesi/işletme bölümü/örgütsel davranış anabilim dalı |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
38845 |
tr_TR |
dc.identifier.volume |
15 |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
1 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
133 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
154 |
tr_TR |