dc.contributor.author |
Akyüz, Meral |
|
dc.contributor.author |
Batman, Orhan |
|
dc.date.accessioned |
2021-07-05T07:36:37Z |
|
dc.date.available |
2021-07-05T07:36:37Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier.citation |
APA |
tr_TR |
dc.identifier.issn |
2149-1348 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/3514 |
|
dc.description.abstract |
Kültürel kimlik, kimlik ve kültürün bileşkesini oluşturan, doğuştan sonra elde edilenler ve kazanılanlarla
ilgilidir. Bu nedenle kültürel kimliği anlamak için, kültür ve kimliğin açılımını yapmak gerekmektedir.
Dolayısıyla bu kuramsal çalışmada öncelikle kültür, kimlik ve kültürel kimlik kavramlarının turizmdeki ifadesi
ile kültürel kimliğin turizmdeki boyutlarına yönelik tartışmalar ele alınmaktadır. Bu çerçevede yapılan kapsamlı
bir taramayla yazın incelenerek bir turistik ürün olarak kültürel kimliğin boyutlarının sunulması amaçlanmıştır. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
Cultural identity is related to the achievements and achievements of the birth, which make up the composition of
identity and culture. Therefore, in order to understand cultural identity, one must understand culture and identity.
This article discusses some of the issues surrounding the tourism expression of the concepts of culture, identity
and cultural identity and the dimensions of cultural identity in tourism. It is aimed to discuss presentation the
dimensions of cultural identity as a tourism product in this framework. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Eurasian academy of sciences social sciences journal |
tr_TR |
dc.relation.isversionof |
10.17740 |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Kültür |
tr_TR |
dc.subject |
Kimlik |
tr_TR |
dc.subject |
Culture |
tr_TR |
dc.subject |
Kültürel kimlik |
tr_TR |
dc.subject |
Kültürel kimlik boyutları |
tr_TR |
dc.subject |
İdentity |
tr_TR |
dc.subject |
Cultural identity |
tr_TR |
dc.subject |
Dimensions of cultural identity |
tr_TR |
dc.title |
Turizm ürünü olarak kültürel kimlik boyutları |
tr_TR |
dc.title.alternative |
Cultural identity dimensions in tourist setting |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Eurasian academy of sciences social sciences journal |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm işletmeciliği bölümü/turizm işletmeciliği anabilim dalı |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
0000-0002-8626-6090 |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
113028 |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
0000-0001-7186-7064 |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
Özel sayı |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
281 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
295 |
tr_TR |