dc.contributor.author |
Yılmaz, İbrahim |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-23T08:47:41Z |
|
dc.date.available |
2021-06-23T08:47:41Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/2951 |
|
dc.description.abstract |
Kitap, tarihsel süreçte pazarlama anlayışında yaşanan gelişmelerin hem turizm sektörüne
hem de çeşitli düzeylerde verilen turizm eğitimine ve akademik turizm camiasına
yansımalarından yola çıkılarak hazırlanmıştır. Kısaca bilgi verilen bu süreçte, turizm
hareketlerine katılan insanların sayısının belli istisnalar dışında gün geçtikçe arttığı
vurgulanmaktadır. Dönemler itibariyle sayıları gittikçe artan bu insanların ihtiyaç, istek ve
taleplerinde, tüketim alışkanlıklarında farklılaşmalar ve çeşitlenmeler ortaya çıktığı ve
turizmde daha fazla söz sahibi olmak isteyen ülkeler için bu değişime ayak uydurmanın
daha önemli hale geldiği ifade edilmektedir. Turizm destinasyonlarının ve bu
destinasyonlarda faaliyet gösteren turizm işletmelerinin turizm pazarlarında meydana gelen
değişime uygun pazarlama yaklaşımları geliştirmelerinin bir zorunluluk haline geldiği
belirtilmektedir. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Jomat |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
turizm pazarlaması |
tr_TR |
dc.subject |
yeni yaklaşımlar |
tr_TR |
dc.title |
Turizm pazarlamasında yeni yaklaşımlardan seçmeler |
tr_TR |
dc.type |
bookPart |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Jomat |
tr_TR |
dc.contributor.department |
NEVÜ, Turizm Fakültesi, Turizm Rehberliği Bölümü |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
166953 |
tr_TR |