Konu "Marka sadakati" için Sosyal Bilimler Enstitüsü Bölümleri listeleme

Konu "Marka sadakati" için Sosyal Bilimler Enstitüsü Bölümleri listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Yeşil, Emre; Ünsalan, Mustafa (Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2022-02-01)
    Geçmişten günümüze zaman içerisinde hızla gelişen ve değişen dünyada kişilerin istek ve ihtiyaçları çeşitlilikler göstermektedir. Bu gelişen ve değişen dünyada işletmeler ve üreticiler teknolojik değişiklikler nedeniyle ...
  • Önal, Hatice Rümeysa; Ünsalan, Mustafa (Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2021-08-01)
    Günümüzde işletmeler hem ulusal hem de global markalar ile rekabet ederek sadık müşterilere sahip olmayı ve pazar paylarını korumayı hedeflemektedirler. Fakat ekonomik krizlerin etkisi ile satın alma gücü azalan tüketicilerde ...