dc.contributor.author |
Çoban, Suzan |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-31T08:39:17Z |
|
dc.date.available |
2021-05-31T08:39:17Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Çoban, S. (2007).Yıldırma sorununun çözümüne yönelik bir yaklaşım: İçsel pazarlama. Verimlilik Dergisi,2, 37-54. |
tr_TR |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/1869 |
|
dc.description.abstract |
Yıldırma, işyerinde şiddetli sosyal stres kaynağı olarak tanımlanmaktadır. Yıldırma, normal streslere benzemez, uzun süre devam eder, sistematik olarak tek kişiye hedeflenen zarar verici hareketler ile çatışma şiddetlenir. İç müşteri tatmini olarak bilinen işgören tatmini, dış müşteri tatmini kadar önemlidir. Çünkü dış müşteri tatmini iç müşteri performansına bağlıdır. Fakat iç müşteri tatminini olumsuz etkileyen birçok faktör vardır. Bu faktörierden biri yıldırmadır. Bu problem, hem iç müşteri, hem de işletme performansına zarar verir. İçsel pazarlama yaklaşımı bu problem için yapısal çözümler sunar. İçsel pazarlama uygulamaları sayesinde işgören motivasyonu geliştirilebilir ve işgörenin organizasyona katılımı hızlandırabilir. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Milli Prodüktivite Merkezi |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Yıldırma |
tr_TR |
dc.subject |
İçsel pazarlama |
tr_TR |
dc.subject |
Müşteri memnuniyeti |
tr_TR |
dc.title |
Yıldırma sorununun çözümüne yönelik bir yaklaşım: İçsel pazarlama |
tr_TR |
dc.title.alternative |
An approach to solving the problem of mobbing: Internal marketing |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Verimlilik |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevsehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, iktisadi ve idari bilimler fakültesi, işletme bölümü |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
39280 |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
2 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
37 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
54 |
tr_TR |