2017 yılı ortaöğretim felsefe dersi öğretim programının 11. sınıf kazanım ve açıklamaları üzerine bir değerlendirme

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Manav, Faruk
dc.date.accessioned 2021-04-20T15:59:26Z
dc.date.available 2021-04-20T15:59:26Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Manav, Faruk. (2017). 2017 Yılı Ortaögretim Felsefe Dersi Ögretim Programının 11. Sınıf Kazanım ve Açıklamaları Üzerine Bir Degerlendirme. 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/1339
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı, 2017 yılında Milli Eğitim Bakanlığı tarafından kabul edilen yeni felsefe dersi öğretim programının 11. sınıf düzeyine ait olan kısmının kazanımlarını ve bu kazanımların içeriğine yönelik açıklamaları değerlendirmektir. Bu kapsamda, öncelikle 11. sınıf kademesine ait kazanımların hangi alana ait oldukları tespit edilerek kazanımların düzeyleri belirlenecektir. Bununla birlikte kazanımların yazımında dikkat edilmesi gerekenler ekseninde felsefe dersi 11. sınıf kazanımları bir analize tabi tutularak, artı ve eksi yönleri belirlenmeye çalışılacaktır. Bu safhadan sonra ise kazanımlara ait açıklamaların felsefe literatüründen hareketle analizi yapılarak, felsefe alanıyla ne kadar uyuştuğu belirlenecek ve bu açıklamaların kazanımlarla olan ilişkisi/uyumu içerik düzenleme ilkeleri çerçevesinde yorumlanacaktır. Böylelikle felsefe dersi öğretim programının 11. sınıfa ait olan kısmının olumlu ve olumsuz özellikleri gün yüzüne çıkarılmış olacaktır. Doküman inceleme yönteminin kullanılacağı bu çalışma, henüz tamamlanmamış bir çalışma olmasından dolayı, çalışmanın bulguları ve sonuçları, sunum esnasında paylaşılacaktır. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Felsefe Öğretimi, Öğretim Programı, Kazanım tr_TR
dc.subject Felsefe öğretimi tr_TR
dc.subject Öğretim programı tr_TR
dc.subject Kazanım tr_TR
dc.title 2017 yılı ortaöğretim felsefe dersi öğretim programının 11. sınıf kazanım ve açıklamaları üzerine bir değerlendirme tr_TR
dc.type conferenceObject tr_TR
dc.relation.journal 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu tr_TR
dc.contributor.department Felsefe Bölümü tr_TR
dc.contributor.authorID 33291 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster