Konu "Sponsorluk" için İşletme Bölümü koleksiyonu. listeleme

Konu "Sponsorluk" için İşletme Bölümü koleksiyonu. listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Çoban, Suzan (Süleyman Demirel Üniversitesi İ.İ.B.F., 2003)
    Günümüzün yoğun rekabet ortamında, işletmelerin amaçlarına ulaşmalarının önemli bir kurumsal imaj oluşturmaktır. Kurum imajının oluşturulmasında yaygın olarak kullanılan yöntemlerden biri ise sponsorluktur. Günümüzde ...
  • Balıkçıoğlu, Betül; Karacaoğlu, Korhan (Gazi Üniversitesi, 2007)
    Bu çalışmada “Philanthropy” kelimesinin Türkçe karşılığı olarak hayırseverlik, birey ve kurumların içinde bulundukları toplumların refah seviyesini yükseltmek amacıyla bağışta bulunmaları anlamında kullanılarak, stratejik ...