Konu "Reklam" için listeleme

Konu "Reklam" için listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Arslan Güzelgün, Hülya; Bozpolat, Ceylan (Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2021-07-01)
    Bu tez çalışmasının amacı Türk bankacılık sektöründe faaliyet bulunan ticari bankalar, kamu bankaları ve katılım bankalarının TV reklamlarını içerik analizi yöntemiyle inceleyerek, reklamda kullanılan çekicilik unsuru, ...
  • Yorgancı, Bülent (Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2020-12-20)
    Kişiler satın alma kararı verirken kişiler arası etki ve ağızdan ağıza (WOM) en önemli bilgi paylaşım ve etkileme kaynağı olarak ilk sıralarda yer almaktadır. Bu etkiler özellikle maddi olmayan ürünleri tüketilmeden önce ...
  • Belber, Burcu Gülsevil (2017-09-23)
    Günümüz dünyasında tüketici taleplerinin artması, kredi kartı vb. araçlar sayesinde insanların daha fazla satın alma imkânına kavuşması, tüketim kültürü kavramını ortaya çıkarmıştır. Bu bağlamda tüketim, insanların ...
  • Akkaş, Emrah; Çamlıca, Koray (III. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ, 2021)
    Tarih boyunca insanlar, ürettikleri ürünleri pazarlama ve ürünlerinin tanıtımını yapma gereği duymuşlardır. Ürün pazarlaması açısından reklam ön plana çıkmaktadır. Pazarlama karması içerisinde tutundurma faaliyetlerinden ...
  • Fatih, Özdemir (2013-11-21)
    Hiçbir şeyin aslında göründüğü gibi olmadığı ve büyük olayların aslında tesadüf değil, bilinçli kurgular olduğu paranoyası; insanları, yaşadığımız dünyanın sanal gerçekliğine daha fazla inanmaya meyilli hale getirmektedir. ...
  • Belber, Burcu Gülsevil; Acar, Neşe; İri, Ruhan (Ijoess, 2016-05-19)
    Son yıllarda televizyon reklamlarının etik unsurlara önem verilerek planlanması, gerçekleştirilmesi ve yayınlanması, tüketicilerin satın alma kararlarını ve reklamın amacına ulaşmasını etkileyebilmektedir. Bu sebeple ...
  • Yaralı, Mustafa Cihan (Karatay Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı, 2018-09-26)
    Yerel medya, yöre halkının ister olumlu isterse olumsuz konularda seslerinin duyurulmasında önemli bir misyona sahiptir. Yöre insanlarının talep ve şikâyetlerinin yerel yönetimler ile fark edilmesinde bir köprü görevi ...
  • Şimşek, Göksel; Yıldırım, Ahmet Faruk (An analysis on the use of zaltman's deep metaphors in advertisements process, 2021-06)
    Konumlandırma terimi ile kez 1969 yılında Al Ries ve Jack Trout tarafından kullanıldıktan sonra bir çok marka ve işletmenin pazarlama ve reklam stratejilerini oluşturmada etkili bir iş stratejisi haline gelmiştir. 1970'ler ...