Ara
Giriş
Türkçe
English
DSpace@NEVÜ
→
Enstitüler / Institutes
→
Sosyal Bilimler Enstitüsü / Graduate School of Social Sciences
→
Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ara
Filters
Use filters to refine the search results.
Current Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
New Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Showing 9 out of a total of 9 results for community: Sosyal Bilimler Enstitüsü / Graduate School of Social Sciences.
(0.031 seconds)
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
1
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Analitik hiyerarşi yöntemi ile elektronik hizmet kalitesi performans analizi: Mevduat bankaları üzerine bir uygulama
Çelik, Hacer
;
Yalçın, Neşe
(
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
,
2015-07
)
Duygusal emek faktörünün hizmet kalitesine etkisi: Nevşehir' deki dört ve beş yıldızlı otellere yönelik bir araştırma
Demirel, Nilgün
;
Eren, Duygu
(
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
,
2015-08
)
Havalimanında sunulan hizmetlerin engelli yolcular tarafından değerlendirilmesi: Ankara Esenboğa Havalimanı örneği
Nur, Rukiye
;
Acar, Neşe
(
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
,
2017-05
)
Otel işletmelerinde işgörenlerin olumlu sosyal davranışlarının hizmet kalitesi üzerine etkisi: Nevşehir örneği
Çullu, Neşe
;
Eren, Duygu
(
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
,
2013-04-01
)
Kruvaziyer gemilerin yiyecek içecek departmanlarında hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkileri: Ketchikan, Juneau ve Skagway limanlarında bir araştırma
Kılıçhan, Reha
;
İlhan, İbrahim
(
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
,
2012-06-01
)
Otel işletmelerinde hizmet kalitesi: Kırşehir ilinde bir uygulama
Akyol, Fatih
;
Buyruk, Lütfi
(
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
,
2013-06-01
)
Hizmet kalitesi odaklı karar verme: Kapadokya'da faaliyet gösteren sıcak hava balon işletmeleri üzerine bir analitik hiyerarşi prosesi uygulaması
Saçlı, Elif
;
Doğan, Nuri Özgür
(
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
,
2020-08-01
)
Kamu niteliğindeki meslek kuruluşlarında üye istek ve beklentilerinin yönetim tarafından değerlendirilmesi: Nevşehir Ticaret Borsası'nda bir kalite fonksiyon göçerimi uygulaması
Doğan, Hatice
;
Özgener, Şevki
(
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
,
2021-01-01
)
Yemek deneyimi hizmet kalitesi algısının müşteri memnuniyeti ve davranışsal niyetler üzerine etkisi: Çanakkale ili örneği
Yalçınkaya, Tarık
;
Çoban, Ömer
(
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi
,
2020-01-01
)
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
1
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Discover
Yazar
Eren, Duygu (2)
Acar, Neşe (1)
Akyol, Fatih (1)
Buyruk, Lütfi (1)
Demirel, Nilgün (1)
Doğan, Hatice (1)
Doğan, Nuri Özgür (1)
İlhan, İbrahim (1)
Kılıçhan, Reha (1)
Nur, Rukiye (1)
... View More
Konu
Hizmet kalitesi (9)
Service quality (8)
Analytic hierarchy process (3)
Otel işletmeleri (3)
Analitik hiyerarşi prosesi (2)
Customer satisfaction (2)
Müşteri memnuniyeti (2)
Accessible airport (1)
Analitik hiyerarşi yöntemi (1)
Bankacılık sektörü (1)
... View More
Date Issued
2021 (1)
2020 (2)
2017 (1)
2015 (2)
2013 (2)
2012 (1)