Bu araştırmada, bir çevresel ihtilaf örneğinde maden yanlısı ve maden karşıtı köylü gruplarının anaakım ve alternatif medyada nasıl temsil edildikleri, söylemlerinin içeriği, nasıl yeniden üretildiği ve geniş kamuoyuna ...
Tüketim davranışı demografik özelliklere göre kısaca yaş, cinsiyet, eğitim, yaşanılan coğrafya ve kültüre farklılık gösterebilmektedir. Gösterişçi tüketim ise bireylerin satın aldıkları ürün ve hizmetleri sergilemeleri ve ...
Koçak Güner, Pınar; Akdağ, Mustafa(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2021)
Kişisel Etki modeli, birincil paydaş olarak adlandırılan kamu görevlileri, eski bürokratlar, söz sahibi gazeteciler, sivil toplum
kuruluşu yöneticileri, aktivistler yani kısacası toplumda söz sahibi kimselerle halkla ...
Koçak Güner, Pınar; Altıncik, Hasan(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 2019)
nsanlar doğdukları an itibariyle birer tüketici olmaktadır. Tüketim tercihlerinde yetişkinler kendi başlarına karar
verebilirken, çocuk tüketicilerde ihtiyaçların karşılanması konusunda ebeveynler çocukları için ...
Teknolojik gelişmeler zaman ve mekan sınırını ortadan kaldırırken aynı zamanda
gündelik hayatı da hem daha kolaylaştırmış hem de daha girift hale getirmiştir. İnternet ve internetle dolayımlanan teknolojiler içerisinde ...
Koçak Güner, Pınar; Balcı, Şükrü(The Journal Of Academic Social Science Studies, 2017)
Siyasal iletişim açısından önemli bir araç olan Seçim beyannameleri, siyasal
kampanya sürecinde, seçmene ulaşmanın ve partinin iktidar olması durumunda yapacakları projeleri, izleyecekleri politikaları anlatmanın en önemli ...
Koçak Güner, Pınar(Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2017)
Tüketim toplumunda bireyler sosyal statülerini, iktisadi güçlerini, tükettikleri metaların miktarına bağlı olarak ortaya koymaktadırlar. Ancak sadece ürünleri tüketmek yeterli olmamakta ve tüketilen ürünlerin bireylerin ...